.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رد صلاحيت جانباز 70 درصد و تجمع هواداران
کاندیدای رد صلاحیت شده که جانباز 70% می باشد با سخنرانی در جمع معترضین در مقابل فرمانداري اين شهر ،خواستار ارائه اسناد رد صلاحیت خود شد و در این حین حاضران نیز با ...
رد صلاحيت جانباز 70 درصد و تجمع هواداران

تجمع هواداران یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا با دخالت نیروهای امنیتی و انتظامی پایان یافت .

برابر اخبار رسیده تعدادی از هواداران یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده در بعد از ظهر روز شنبه 18/12/86 مقابل فرمانداری گرگان اجتماع کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر منافق به رد صلاحیت نامزد مورد نظر خود اعتراض کردند که به گفته یکی از مسئولان این تجمع بدون مجوز و غیر قانونی بود.

این افراد که در مقابل حسینیه دزیانی های مقیم گرگان اجتماع کرده بودند ساعت 15 به سوی فرمانداری این شهر حرکت کردند و دقایقی نیر خیابان 5 آذر گرگان را مسدود نمودند که با دخالت نیروهای انتظامی رفت و آمد در این منطقه به حالت عادی بازگشت.

کاندیدای رد صلاحیت شده که جانباز 70% نیز می باشد با سخنرانی در جمع معترضین در مقابل فرمانداري اين شهر،خواستار ارائه اسناد رد صلاحیت خود شد و در این حین حاضران نیز با سر دادن شعار او را حمایت می کردند.

ماموران نیروهای امنیتی و انتظامی با تذکرات مکرر از اجتماع کنندگان خواستند تا به تجمع خود پایان داده ومتفرق شوند اما با اسرار حاضرین برتجمع و سر دادن شعار ، ماموران مجبور شدند با حرکت به سمت آنان , معترضین را متفرق کنند.

علی رغم برخورد منطقی و نسبتاً قابل قبول نیروهای انتظامی مستقر در مقابل فرمانداری با تجمع کنندگان ، در حالی که تعدادی از خبرنگاران و عکاسان در محل حضور داشتند فردی با لباس شخصی از فرمانداری خارج شد و دست یکی از عکاسان را گرفته و با زور او را به داخل فرمانداری کشید که در همین حال گرزین فرماندار گرگان از ساختمان فرمانداری خارج شد .

لازم به ذکر است نامزد رد صلاحیت شده که هواداران او این تجمع را برگزار کردند از هم روستايي های گرزین است و اکثر افراد حاضر در این تجمع هم از اهالی روستای زادگاه گرزین فرماندار گرگان بودند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.